Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Ελισσαίος Γουβής..

Ο Ελισσαίος Γουβής γεννήθηκε  στις 4\11\1988  και μεγάλωσε στην Πάτρα. Έχει τελειώσει ηλεκτρολογία σε τεχνικό λύκειο και είναι πρωταθλητής dh στην κατηγορία elite.  Ασχολείται με το DH 10 χρόνια, από τα οποία τα 8 είναι σε αγωνιστικό επίπεδο.

Σε τι ηλικία ξεκίνησες να ασχολείσαι?: Ξεκίνησα το 2003 να ασχολούμαι με το MTB κυρίως με το Cross Country και χωρίς να έχω σχεδόν καθόλου ιδέα τι είναι το DH.

Τι σε έκανε να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο άθλημα?: Το DH είναι ακραίο άθλημα και γι αυτό αχολήθηκα με αυτό, διότι κάθε φορά που κατεβαίνεις ένα μονοπάτι και πόσο μάλλον σε έναν αγώνα, πάντα προσπαθείς να φτάσεις στα όρια τον εαυτό σου και το ποδήλατο, και αυτό είναι που έχω αγαπήσει πιο πολύ.
Ποιος αγώνας από την φετινή σεζόν σου άρεσε ποιο πολύ και γιατί?: Στη φετινή σεζόν δεν ήμουν παρών στους περισσότερους αγώνες, λόγω ότι έλειπα στο εξωτερικό αρκετό καιρό, αλλά έτρεξα κάποιους αγώνες εδώ και μου άρεσαν 2, ο ένας ήταν στα Καλάβρυτα στον οποίο τερμάτισα 1ος κ ο δεύτερος ήταν ο αγώνας στο Πήλιο για τη διοργάνωση που ήταν άψογη και για το μονοπάτι τους που είναι απαιτητικό και τεχνικό.
Υπήρξε κάποιος αγώνας που να σε φόβισε?: Όχι, δεν πιστεύω πως υπήρξε κάποιος αγώνας που να με φόβισε.
Ποιος καλύπτει τα έξοδα σου σε εναν αγώνα?:  Δυστυχώς τα έξοδα για τους όλους τους αγώνες τα καλύπτω εγώ.
Με τι ποδήλατο dh θα σε δούμε το 2014 στο ελληνικό πρωτάθλημα?: Θα τρέξω με το ίδιο που είχα και στη φετινή σεζόν (2013), με ένα Scott Gambler του ’11.
Η προπόνηση σου είναι μόνο στο dh ή ασχολείσαι και με  cross country?: Η προπόνηση μου είναι κυρίως Cross Country και λίγο ποδήλατο δρόμου για αντοχή, προπόνηση DH προσπαθώ να κάνω 2 φορές τη βδομάδα.
Έχεις άλλο αγαπημένο σπορ?: Το Snowboard μου αρέσει πολύ αλλά λόγω οικονομικών δυσκολιών δεν ασχολούμαι αρκετά.
Το 2013 είδαμε σε μια προπόνηση σου ότι είχες ενα μικρό ατύχημα (κάταγμα άκρων δεξιού ποδιού). Σε φόβισε καθόλου αυτό το γεγονός?: Δε με φόβισε ιδιαίτερα αυτό το γεγονός, εξάλλου στο παρελθόν έχω περάσει και χειρότερα κατάγματα όπως κάταγμα αριστερής κλείδας, κάταγμα αριστερής κερκίδας και δεξιού αστραγάλου.
Ποια είναι συμβουλή σου για τα νέα παιδιά μικρά και μεγάλα που θέλουν να ασχοληθούν με το dh?: Θα συμβούλευα στους νεότερους να ασχοληθούν με αυτό το άθλημα αν το αγαπάνε και να μην έχουν ενδοιασμούς.
Η φύση και η συναναστροφή με τους αθλητές προσφέρει όμορφες στιγμές που τις θυμάσαι μια ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου